aBoUt My LiFe

aBoUt My LiFe
LiFe iS FaR aWaY

03 Januari 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011


Semalam 010111. Satu angka yang cukup menarik untuk dilihat.. Hanya dengan 0 dan 1.. Mesti pelbagai pahit manis yang berlaku diawal2 januari 2011. Seperti aku, semalam aku ke Queensbay seorang diri. Niatnya hendak ke bank je bank in duit untuk my mum.. tapi, dh alang2 sampai itu, ronda2 dulu la kat dalam tu. Terlalu ramai orang di sana kerana terdapat banyak SALE. Semalam ialah hari terakhir SALE diadakan secara besar-besaran. Sempat jugalah aku membeli serba sedikit keperluan sementara SALE. Jalanpunya jalan, ternampak J.CO Donut & Coffee. Dah lama sy teringin nak makan Donut J.CO. Dah alang2 duit masih banyak, beli la. Terbaru, ada Baby Donut. Sekotak ada 24 biji.. semuanya cantik2.. Harganya pun boleh tahan.. hanya RM18 untuk 24 biji(sekotak) apa lagi, beli la.. Ingat nak kongsi dengan kawan rapat, tetapi dia pula dh nak balik kg.. So terpaksa la aku makan sendiri malam tu. Saki baki yang tinggal aku buat breakfast dan lunch untuk harini. Sesungguhnya I Luv Bijirin.. Apa2 makanan yang dibuat dengan tepung gandum aku suka semuanya termasuklah roti, kek, donut, kuih muih.. Sedap..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Listen to Quran 2

Instagram

Cari Blog Ini

WELCOME 2 MY BLOG

SELAMAT MEMBACA. SAYA AKAN UPDATE INFO2 YANG BERGUNA UNTUK ANDA